неделя, 4 декември 2016 г.

Събота 03.12.2016. Чийзкейк.


Вчера беше събота. Прекрасен ден.
Йордан ме събуди с думите: "Ще ставаме ли, да правим чийзкейк?", а на мен толкова ми се спеше, и въпреки че от снощи си бяхме обещали, аз му отговорих: "Остави ме да спя" :D И той е добър, остави ме, но само след няколко минути ми стана гузно и станах от леглото и отидох при него в кухнята. Той си учеше нещо, а аз си сложих крачетата върху коленете му и както винаги, си изпросих да ме разтрие, защото имах много гадна мускулна треска от 20 минутно ходене (понеже цяла седмица бях болна и не бях излизала навън). 15 минути минаха така, беше много спокойно и приятно. Обсъждахме снощния филм - "Червено и черно" и на мен ми беше харесал още повече от последния път, когато го бях гледала и когато бях чела книгата (задължително скоро пак!), и Йордан също много го впечатли. Накарах го да ми обещае, че докато сме живи, ще се постарае да прочете книгата (защото колкото и да не го възприемам, тази книга, тази история, героите, сцената, епохата... Усещам го като част от себе си.
После си направихме план за нещата, които трябва да купим за чийзкейка (+ още няколко допълнителни за неделя):

Graham Crackers 10 br 
Milk 3 tablespoon 
Low fat cream cheese 450 gr 
Honey 1/3 cup 
Greek Yogurt 2 cups 
Eggs 2 
Vanilla extract 1 tablespoon 
Cornstrach 2 tablespoon 
Raspberries 

платнени кърпи за прах 
носни кърпички 
хляб 
тава дълбока кръгла 

Купихме си цветенцеее :)

В Penny имаше всичко, освен пресни малини и тава, и вместо да се откажем, ние отидохме на Turmstraße и вървейки по протежението на цялата улица, намерихме в един магазин за домашни потреби най-уникалната тава със затварящ и отключващ механизъм! Взехме си още стъргало, дървено чукче (принципно се води за месо, но ние го ползвахме за бисквитите) и бъркалка за сладкарска смес. Останахме много доволни :) После продължихме напред и решихме да влезем в един огромен био магазин - Bio Company, където намерихме синият чай от Зоя.бг в България!!! Взехме си 2 опаковки на цена от 2,99 всяка и бяхме много щастливи. В магазина продаваха голямо разнообразие от всякакви неща, вкл. козметика. Определено ще се върнем там.
*нашата голяма колекция чай*

Продължихме напред към Eurogida, където Йордан смяташе, че ще има пресни малини, и за мое голямо учудване, се оказа прав. Взехме си 3 тарелки (+ кисело зеле (защото адски много обичам) и лозови сарми).
Нямайки търпение вече, се запътихме към вкъщи. Преди това си бяхме почистили добре (Йордан изми чиниите, аз изчистих с прахосмукачка), така че можехме да започваме веднага. Следвахме рецептата в Tasty. 
 
*късметчето, което ми се падна от чаят, докато чакахме чийзкейкът да стане*

След час-два чийзкейкът стана разкошен!!! Чийзкейкът стана разкошен!!! Най-хубавият, който някога съм яла, просто беше великолепен! В най-скоро време ще си направим пак! 



*съвършенство*
После блажено си легнахме да си поспим към 17ч. След това се обичахме. Изпрахме, простряхме и решихме да гледаме Barbie as Rapunzel хахах.
Изкъпахме се. Йордан тренира, аз правих 20 коремни преси и 10 лицеви опори, после поиграх Covet, учих с Anki и към 2ч. решихме да заспиваме и ни беше много хубаво от деняяя!

😋😋






Няма коментари:

Публикуване на коментар