петък, 20 май 2016 г.

Нови (и много сполучливи) придобивки - 20.05.2016

Отново нови придобивки, защото покрай изпити винаги е така...

1. Golden Rose City Style Mascara - около 3,80 лв



Мноооооого ми харесва как прави миглите - дълги, и обемни, и черни... като слънчоглед <3 Обаче за жалост много се размазва :(

2. Ebelin масажна гъбичка - около 3 лв


Като за първи впечатления - много добре въздейства на кръвообращението, избистря тена.

3. Alverde измивен гел с хума - 5 лв


И преди време съм го ползвала, но в мини размер. Имах много добри впечатления, затова си го взех пак. Ако има някоя пъпка и вечерта се намаже с него и се остави за през нощта, на сутринта я няма.

4. Golden Rose Prodigy Gel - Top Coat, 14, 23 - 3,70 лв





Мнооого ми харесват и като трайност, и като плътност, и като издръжливост :)

5. Bilka Face Gel Scrub - 5 лв



Изключително много ми допада. Ексфолира кожата без да изсушава. Ползвам го ежедневно и е прекрасен. Между другото, това е втори продукт на Bilka, който много ми харесва и със сигурност ще пробвам и други.

6. Velnea Face Sun Cream - SPF 30 - 8-9 лв

Харесва ми това, че не стои бял и мазен по кожата, но пък с течение на деня започва да излиза на повърхността и малко да лъщи - това ми е първо впечатление, ще видим по-натам.

7. Balea Deo Roll-On - 1,99 лв


Доста ми допада, особено фактът, че е без алуминий и другите вредни съставки за такъв тип продукт. Ухае мнооооого свежо и приятно на чисто.

8. L'ANGELICA 100% Natural Deep Cleansing Mousse - около 4 лв


Прекрасна измивна пяна! Нужно е на два пъти да се мине лицето с нея и целият грим е свален, дори водоустойчивият! Много приятно изненадана съм, мисля, че бих си я купувала занапред винаги.

9. Catrice Liquid Camouflage Concealer - около 8 лв



Леле, най-прекрасният коректор, който съм ползвала досега! Стои супер естествено, издържа цял ден, не се врязва в линиите под очите, слива се перфектно с кожата, изглежда не прекалено сухо, нито прекалено мазно... ПЕРФЕКТЕН!

10. Lilly Nai Polish Remover - оранжев - 1,49 лв


Харесва ми много повече от зеления, затова занапред ще си купувам този. Не оставя мазен филм по ноктите и това ми допада.

11. Nivea Repair Schampoo 400 ml + Conditioner 200 ml - 8 лв + 5 лв



Наистина прави, каквото обещава! Откакто ги използвам, накъсаните краища буквално изчезнаха и няма и следа от тях... Не знам какво се случи... Косата ми е като чисто ново подстригана, но със същата дължина... Направо действа като магия.. Не знам... Ще си ги купувам отново и отново.

Няма коментари:

Публикуване на коментар